Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Forum służące do wymiany poglądów na wszelakie tematy nie mieszczące się w obrębie pozostałych kategorii.

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez opt » 29 cze 2012, o 12:34

Zależy co chcesz osiągnąć ;)
Jeśli chcesz być bardziej "fit" to spoko, choć równie dobrze możesz robić pompki-brzuszki-przysiady bez obciążenia i inne pierdołowate ćwiczenia, jeśli masz dostęp na siłowni i chcesz tym uzupełnić normalny trening siłowy też spoko (angażujesz dużo mięśni jednocześnie żeby się nie wypierdolić, coś jak różnica między maszynami i wolnymi ciężarami tylko bardziej), jak chcesz kupić do domu to szkoda kasy (ewentualnie możesz samemu takie zrobić, wychodzi duuużo taniej), a jak chcesz ćwiczyć tylko na tym i być chamem 2x2m to już w ogóle pomyłka.
opt
 
Posty: 200
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:44

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez Precel » 29 cze 2012, o 12:39

W Pure połowa trenerów zmieniła sobie treningi właśnie na TRX i podobno są efekty.. Mase to oni już mają i teraz robią się na greckie posążki.. ^^
Jak chodzi o rzeźbę to zajebista sprawa! Ja treningu nie dokończyłem kondycyjnie, ale na pewno jeszcze na tym poćwiczę bo czuć każdą grupę. :)
Precel
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 10:54

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez MK TSW » 29 cze 2012, o 13:20

No właśnie na siłowni polecili mi to na jeden dzień treningowy, pokazali mi cały zestaw ćwiczeń, ale szczerze jakoś tego nie czuję, wydało mi się to właśnie takie "pierdołowate" ale jestem jeszcze trochę zielony w te klocki i nie wiem czy dobrze robię rezygnując z TRX-a tak łatwo.
Avatar użytkownika
MK TSW
 
Posty: 11
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 20:39

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez fialo » 29 cze 2012, o 16:47

Hmm jak dla mnie to dobra opcja na okres wakacyjny właśnie, gdzie wiadomo motywacji trochę mniej, dieta też kuleje (alko,wyjazdy). Nie oszukujmy się ćwiczenie 12 miesięcy partii jest nieefektywne, trzeba dawać nowe bodźce organizmowi. Ja właśnie kombinuje na wakacjach z TRX i HST, a po wakacjach wracam do robienia masy i ćwiczenia poszczególnych partii :)
PUSZKA rzecz ŚWIĘTA!
"Some people think that football is a matter of life and death. I assure you it is much more serious than that."
fialo
 
Posty: 241
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 18:20

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez dudi » 25 lip 2012, o 14:40

Warto pamiętać o treningu nóg. ;)

Obrazek
Prawą ręką ci pogrożę zdrajco, a nie lewą
dudi
 
Posty: 953
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 12:00

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez Tete » 30 lip 2012, o 13:58

Opłaca się taka ławka? Firma chyba dobra...
http://allegro.pl/bestseller-kelton-hea ... 84796.html
Skos ujemny mnie raczej nie interesuje, bo dół klatki będę na poręczach robił.
Tete
 
Posty: 44
Dołączył(a): 10 gru 2011, o 00:56

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez wrlnh » 4 sie 2012, o 20:39

Witam, przez miesiąc odbywam praktykę w Warszawie, może poleci ktoś jakąś siłownie w okolicach centrum w rozsądnej cenie i z konkretnym wyposażeniem. pozdr.
policjancie łobuzie, strażniku arbuzie - wy już dobrze wiecie co wam w tyłek i w buzie.
wrlnh
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 19:48

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez PlaszowNew » 28 sie 2012, o 23:54

szukam jakiegoś 4-5 dniowego planu treningowego, ktoś chętny do pomocy? ;)
PlaszowNew
 
Posty: 154
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 01:12

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez SportUWiec » 31 sie 2012, o 02:42

Bez sensu robić po 3s na przedramię, w ciągu tygodnia wychodzi 9s, czyli tyle, ile powinno być na duże partie. Poza tym jest ok. Sam ćwiczę na bardzo podobnym planie, efekty są :) Po 6-7 tyg zmień ćwiczenia, możesz spróbować system 15-10-5 albo trening dzielony, no ale to zależy już od Ciebie ;)


Przedramię składa się głownie z włókien wolnokurczliwych, czyli zupełnie inaczej niż np:biceps, triceps itd.. co za tym idzie nie powinno się tej grupy mięśniowej rozpatrywać jako mała czy duża partia, lecz jako powiedzmy "specjalna", nie musisz się obawiać że ta grupa mięśniowa ulegnie przetrenowaniu, bądź będzie miała za mało czasu na regenerację! Sęk tkwi właśnie w jak największym przeciążaniu tej grupy mięśniowej jeżeli chcemy zbudować przedramiona pokaźnych rozmiarów-to samo tyczy się również brzuchatego łydki;)
Avatar użytkownika
SportUWiec
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 23:59

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez darksun » 2 paź 2012, o 22:26

Panie i Panowie, jako, że IF została przeniesiona w inne miejsce, jeśli można spytać; jakie miejsce na męczenie mięśni w okolicy Olszy II polecacie?
Jeszcze zagra, zagra hejnał na Mariackiej wieży,
Będą słyszeć Lwów i Wilno krok naszych żołnierzy
darksun
 
Posty: 1085
Dołączył(a): 29 lis 2011, o 22:53

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez TylkoWisla » 8 paź 2012, o 23:03

Wellness Club Park Wodny nie będziesz miał daleko ;)
TylkoWisla
 
Posty: 37
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 19:52
Lokalizacja: Szczytniki

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez kerto » 5 lis 2012, o 01:33

Poleci ktoś jakieś dobre i w miarę przestępnej cenie białko? Ew. ma ktoś na sprzedaż po cenie coś sprawdzonego?
kerto
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 21:25

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez R33 » 19 lis 2012, o 20:17

Gdzie najlepiej trenować sporty walki? Chodzi mi o te które będą miały dobre zastosowanie w praktyce. ;) Okolice Bronowic, Starego Miasta, Krowodrzy, Zwierzyńca. Idealnie by było gdyby była jeszcze opcja z siłownią. Może być PW. Myślałem o Fightteam albo Extreme Fitness ew. boks na Wiśle ale kompletnie się na tym nie znam.
Avatar użytkownika
R33
 
Posty: 348
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 13:26

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez SOUTH » 20 lis 2012, o 22:41

http://allegro.pl/activlab-mass-up-7kg- ... 82660.html
brał ktoś tego gainera ? Bo cenowo wygląda ok ,ale nie wiem jak jakościowo :)
SOUTH
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12 mar 2012, o 19:23

Re: Siłka, czyli "czeba stejki wpier*alacz"

Postprzez fialo » 20 lis 2012, o 23:46

Hmm właściwie same węgle :) Jak jesteś początkujący, zacznyasz przygodę z suplami to jak najbardziej + do tego dieta. Jak już coś wcześniej machałeś hantlami to proponuje coś lepszego jakościowo + z większą ilością białka.
PUSZKA rzecz ŚWIĘTA!
"Some people think that football is a matter of life and death. I assure you it is much more serious than that."
fialo
 
Posty: 241
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 18:20

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości